Mutari firme Ploiesti

Echipa noastră se ocupă cu mutări sedii de firme pe întreg teritoriul județului Prahova, dar și pe plan național.

Indiferent de complexitatea proiectului dvs. de relocare, acordăm o atenție deosebită detaliilor, astfel încât obiectele să ajungă în siguranță la destinație.

Cum decurge serviciul de mutări sedii de firme în Ploiești?

Mutarea sediului unei firme necesită o evaluare preliminară și o estimare de preț. Pentru bifarea acestei proceduri vă punem la dispoziție un expert în logistică. Acesta va evalua și va estima detaliile operațiunii, din punct de vedere procedural și economic, încercând să descopere împreună cu dumneavoastră cele mai bune soluții. Obiectivul final este stabilirea unui raport bun între standardele calitative ale serviciilor și oferta de preț.

Expertiza logistică totală este un proces complex ce presupune timp, astfel că specialistul nostru poate petrece la sediul dvs. o zi întreagă, pentru a face o evaluare completă și corectă.

Cel mai important pas din acest șir de proceduri este etichetarea și clasificarea corectă și în detaliu a fiecărui obiect în parte ce trebuie relocat. Acesta constituie de fapt și primul pas alături de alegerea pozițiilor viitoare ale obiectelor din noul spațiu al firmei.

Operațiunea de demontare și remontare a mobilierului este asigurată de câte 3-4 angajați, care se ocupă întotdeauna exclusiv doar de acest aspect, având o vastă experiență în acest domeniu, acumulată de-a lungul timpului. Ne pliem după programul și cerințele pe care le aveți pentru mutarea sediului de firmă. Putem mobiliza un număr mare de angajați pe parcursul săptămânii pentru a optimiza eforturile și a reduce timpul efectiv de lucru. Dar la fel de bine ne putem organiza și în weekend, în cazul în care compania ce se dorește a fi relocată nu își poate întrerupe mult timp activitatea.

Pentru debarasarea firmelor cu sedii de mari dimensiuni, precum și a depozitelor, dispunem de un efectiv de 40 de angajați foarte bine pregătiți din punct de vedere profesional și fizic, ce vă stau la dispoziție pentru operațiuni de mutări sedii de firme în orice moment al zilei.

La cerere, echipa noastră de relocări firme vă poate pune la dispoziție materiale adiacente pentru împachetare precum: cutii pentru obiectele personale ale angajaților, cutii speciale pentru calculatoare și cutii pentru arhivă, bandă adezivă și pungi. De asemenea, vă punem la sispoziție și serviciul de împachetare profesională, în cazul în care nu doriți să afectați activitatea angajaților dvs. Mai mult de atât, includem și asistență la împachetare pentru situațiile în care doriți să participați dvs. la aceste activități.

Obiectele fragile, dar și cele electrice (serverele și imprimantele sau ploterele) beneficiază de împachetare specială și de transport în cele mai bune condiții. Utilizăm echipamente profesionale, de ultimă generație pentru demontări, remontări, dar și pentu împachetări.

Materialele de protecție speciale pentru tot ce înseamnă obiect fragil sunt asigurate prin contract de către firma noastră pentru manipularea și împachetarea corespunzătoare a pieselor debarasate.

Pe lângă serviciul de relocări sedii de firme, Professional Movers vă pune la dispoziție și serviciul de curățenie în vechiul sediu, astfel încât acesta să rămână utilizabil. Pentru acest beneficiu nu percepem nicio taxă suplimentară.

 

Așteptăm cu interes cererile dvs. pentru serviciul de mutări sedii de firme în Ploiești.