Orice serviciu de relocari, fie ca vorbim de sedii sau de locuinte, necesita o evaluare preliminara, din punct de vedere economic si procedural. Pentru serviciile de mutari sedii Constanta, va punem la dispozitie un expert in logistica care sa constate, sa evalueze si sa estimeze detaliile operatiunii, incercand sa descopere impreuna cu dumneavoastra cele mai bune solutii, astfel incat raportul dintre standardele calitative ale serviciilor oferite de noi si oferta de pret, sa fie cat mai corect si cat mai pe placul dumneavoastra. Acesta poate sta la dispozitia dvs. o zi intreaga, pentru a face expertiza logistica totala si corecta, dar si pentru a estima corespunzator atat costurile operatiunii, cat si cele mai bune solutii posibile pentru relocarea sediului dumneavoastra.
Transportul este asigurat atat la nivelul orasului, cat si la nivel inter-judetean, dar si national, in situatia in care relocarea are loc in, din sau spre Constanta. Ne angajam sa va asiguram serviciul de curatenie in vechiul sediu astfel incat acesta sa ramana utilizabil. Pentru acest serviciu nu percepem o taxa suplimentara. Firma noastra se ocupa de toate operatiunile ce constituie o relocare, in care includem atat pregatirea, cat si curatenia de dupa procesul de relocare. Manipularea si impachetarea corespunzatoare folosind materiale de protectie speciale pentru tot ce inseamna obiect fragil, sunt asigurate prin contract de catre firma noastra.
Un efectiv de 40 de angajati, foarte bine pregatiti din punct de vedere profesional, va stau la dispozitie pentru operatiuni de mutari sedii de mari proportii. Pentru transportul obiectelor fragile si valoroase din sediul dvs., cum ar fi imprimante de mari dimensiuni, servere. etc., detinem masini pregatite special si carosate optim pentru astfel de operatiuni.
Mutarile sediilor de mari dimensiuni sunt intotdeauna o provocare pentru noi, un test care ne ajuta sa ne confirmam de fiecare data capacitatile noastre logistice. Asteptam cu interes cererile dvs. pentru serviciul de mutari sedii Constanta.