Serviciul de mutări firme în Brașov se adresează clienților care doresc să își mute activitatea din Brașov în alt oraș, dar și celor ce vor să își mute definitiv societățile comerciale în acest oraș.
Ne adresăm atât persoanelor fizice autorizate (PFA), întreprinzătorilor mici și mijlocii, cât și societăților comerciale de anvergură. Oferim servicii profesionale de transport pentru obiecte personale, piese de mobilier și orice alt tip de mărfuri.
Indiferent de complexitatea operațiunii de relocare, compania noastră are tot ce ai nevoie: o echipă cu experiență, materiale de protecție și un parc auto adaptat pentru transport. Cu noi, relocarea firmei dumneavoastră este garantată.
Cum decurge serviciul de mutări sedii de firme în Brașov?
Mutarea întregii companii se poate dovedi o activitate mai complexă decât părea inițial, de aceea este indicat să te lași pe mâna unor profesioniști. Specialiștii noștri în mutări sedii de firme asigură servicii complete de împachetare, încărcare, descărcare și despachetare, fără ca dvs să fiți nevoiți să depuneți vreun efort.
În cadrul serviciului de relocări firme în Brașov, Professional Movers vă pune la dispoziție un expert în logistică. Acesta va evalua cu atenție fiecare detaliu, va estima costurile și va organiza pașii întregii operațiuni. Împreună cu dumneavoastră, acesta va identifica cele mai bune soluții, atât din punct de vedere procedural, cât și economic, astfel încât la final să obțineți un raport bun între standardele calitative ale serviciilor și oferta de preț.
Avem personal calificat în operațiunile de manipulare, mutare a pieselor de mobilier de toate tipurile, de la birouri și dulapuri până la sertare și arhive de uz public sau personal, cât și pentru transport al echipamentelor și mobilierului de birou pentru firme.
Manipularea și împachetarea corespunzătoare a obiectelor sunt asigurate de echipele noastre specializate, ce folosesc materiale de protecție speciale, de cea mai bună calitate. Am dezvoltat proceduri speciale și pentru demontarea/remontarea sau transportul obiectelor fragile și valoroase din sediile și birourile dvs, precum imprimante de mari dimensiuni, servere sau obiecte de logistică ușor perisabile.
În situația în care doriți să vă ocupați împreună cu angajații dvs. de împachetarea obiectelor de la sediu, vă putem pune la dispoziție, la cerere, material de birotică special atât pentru împachetare, cât și pentru stivuire sau transport, cum ar fi: cutii pentru împachetarea obiectelor personale ale angajaților, cutii speciale pentru calculatoare și cutii pentru arhivă. Însă, pentru o eficientizare cât mai bună a timpului dvs. de lucru, vă recomandăm serviciul nostru de împachetare profesională.
Serviciul de mutări sedii în Brașov sau în alt oraș poate susține un număr de 4-5 operațiuni de relocari concomitente, având în vedere că dispunem de un număr mare de mașini de diferite dimensiuni, adaptate pentru astfel de operațiuni. În plus, dispunem și de un număr de 4-5 echipe de profesioniști, cu disponibilitate pentru detașare în și din Brașov pe întreg teritoriul țării. Aceștia se vor asigura ca bunurile dvs. să fie tratate cu grijă, demontate, împachetate, transportate, manipulate și reasamblate la noua destinație, într-un timp rapid, dar și în cele mai bune condiții.
Bunurile firmei dvs. sunt în siguranță cu noi! Prin contract, ne obligăm să răspundem pentru oricare bun transportat către orice destinație din Brașov, garantând astfel valoarea și integritatea încărcăturii. De altfel, în situația în care doriți să beneficiați de împachetarea lucrurilor decalat, înainte cu 2-3 zile de transportul programat, vă putem asista gratuit, încercând astfel să venim în sprijinul clienților noștri fideli.
Ne putem plia cu ușurință după programul și cerințele pe care le aveți pentru mutarea sediului de firmă în Brașov ori în alt oraș din țară. Putem mobiliza un număr mare de angajați pe parcursul săptămânii pentru a optimiza eforturile și a reduce timpul efectiv de lucru. Dar la fel de bine ne putem organiza și în weekend, în cazul în care compania ce se dorește a fi relocată nu își poate întrerupe mult timp activitatea. Angajații noștri sunt extrem de eficienți fiindcă sunt organizați pe echipe bine structurate, cu minimum 4 ani de experiență în domeniu.
Ca bonus, firma noastră vă pune la dispoziție personal calificat, ce vă poate ajuta și cu mici reparații ale mobilierului dumneavoastră, în limita posibilităților, fără a solicita un cost adițional. Acest serviciu fiind inclus în prețul inițial al operațiunii de relocare. Bonusul acesta se acorda tuturor clienților noștri din județul Brașov.
Așteptăm cu interes cererile dvs. pentru serviciul de mutări sedii de firme în Brașov.