Având în vedere că mutarea sediului unei firme este un proces mai complex față de relocarea unei locuințe, cel mai bine este să vă lăsați pe mâna unor experți în domeniu. Un prim pas extrem de important este evaluarea preliminară și creionarea unui plan bine pus la punct de către un specialist. Pentru mutări sedii în Pitești, firma noastră vă pune la dispoziție un expert în logistică, expert care va constata, va evalua și va estima toate detaliile operațiunii.
Realizăm mutări și relocări ale firmelor pe întreg teritoriul județului Argeș, dar și pe plan național. Venim atât în sprijinul întreprinzătorilor mici, mijlocii, societăților comerciale de anvergură, cât și al persoanelor fizice autorizate (PFA).
Cum decurge serviciul de mutări sedii de firme în Pitești?
Expertul nostru în logistică va încerca să descopere împreună cu dumneavoastră cele mai bune soluții, astfel încât raportul calitate-preț al serviciilor oferite să fie cât mai corect și cât mai pe placul clientului. Acesta își poate aloca o zi întreagă pentru a face expertiza logistică totală și corectă, dar și pentru a estima corespunzător costurile operațiunii. Evaluarea preliminară este necesară oricărui proces de relocare și o punem la dispoziția dvs gratuit.
Primul pas al serviciului de mutare sedii constă în etichetarea și clasificarea corectă și detaliat a fiecărui obiect în parte ce trebuie relocat, astfel încât să optimizăm timpul. Apoi se trece la alegerea pozițiilor viitoare ale obiectelor din noua locație.
Firma noastră dispune de echipe de câte minimum 3-4 angajați pentru fiecare operațiune de demontare ori remontare mobilier, care se ocupă întotdeauna doar de acest aspect al operațiunii.
Utilizăm cele mai bune echipamente profesionale atât pentru demontări și remontări, cât și pentru împachetări. Folosim materiale corespunzătoare de protecție pentru toate obiectele fragile, asigurând manipularea și împachetarea optimă a acestora. Pentru transportul acestor obiecte deținem mașini pregătite și carosate special.
Firma noastră vă poate pune la dispoziție mai multe materiale adiacente care se pot dovedi extrem de utile în acest proces: cutii pentru împachetarea obiectelor personale ale angajaților, cutii speciale pentru calculatoare și cutii pentru arhivă. Dar în cazul în care angajații dumneavoastră nu dispun de timpul necesar împachetării și pregătirii mutării, ne putem ocupa noi și de aceste sarcini. Obiectele fragile de birotică precum imprimantele, serverele, ploterele și alte obiecte fragile sunt transportate în cele mai bune condiții, firma noastră garantând integritatea lor de la început.
Totodată, putem face relocarea și în weekend, pentru a nu perturba activitatea firmei în timpul săptămânii. Firma noastră dispune de un număr suficient de angajați pentru a se putea deplasa pe teren 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Pentru noi, mutarea unor sedii de mari dimensiuni nu este o corvoadă, ci o provocare. Este un test care ne ajută de fiecare dată să ne evaluăm capacitatea logistică, dar și rapiditatea cu care dăm curs solicitărilor. Pentru astfel de operațiuni de mutări, vă putem pune la dispoziție o echipă de 40 de angajați cu experiență în domeniu.
La Professional Movers veți găsi întotdeauna o echipă de profesioniști gata să vă ajute cu toate operațiunile ce țin de mutare sedii.