Relocarea unui sediu de firmă este diferită de relocarea unei locuințe. Această operațiune este mult mai complexă și poate deveni anevoioasă dacă munca nu este optimizată de la început cu ajutorul unei echipe de profesioniști.
Serviciul de mutări sedii în Cluj se adresează atât clienților din orașul Cluj, cât și celor din țară care vor să se mute definitiv în Cluj. Compania noastră vă pune la dispoziție servicii profesionale de transport pentru piese de mobilier, imprimante de mari dimensiuni, servere, obiectele de logistică ușor perisabile sau orice alt tip de mărfuri.
Venim atât în sprijinul întreprinzătorilor mici, mijlocii, societăților comerciale de anvergură, cât și al persoanelor fizice autorizate (PFA).
Cum decurge serviciul de mutări sedii de firme în Cluj?
Pentru serviciile de mutări sedii în Cluj, vă punem la dispoziție un expert în logistică pentru evaluarea detaliilor operațiunii. Specialistul nostru va încerca să descopere împreună cu dumneavoastră cele mai bune soluții, astfel încât raportul calitate-preț al serviciilor oferite să fie cât mai corect și cât mai pe placul dumneavoastră. Acesta își poate aloca o zi întreagă pentru a face expertiza logistică totală și corectă, dar și pentru a estima corespunzător costurile operațiunii.
Primul pas al serviciului de mutare sedii constă în etichetarea și clasificarea corectă și în detaliu a fiecărui obiect în parte ce trebuie relocat. Apoi se trece la alegerea pozițiilor viitoare ale obiectelor din noua locație.
Dispunem de personal calificat în operațiunile complexe de manipulare și de demontare a pieselor de mobilier de toate tipurile, de la birouri și dulapuri până la sertare și arhive de uz public ori personal. Pentru demontarea/remontarea sau transportul obiectelor fragile și valoroase din sediile și birourile dvs, precum imprimante de mari dimensiuni, servere sau obiecte de logistică ușor perisabile, am dezvoltat proceduri speciale. Pentru manipularea mobilierului, dispunem de echipe formate din 3-4 angajați care se ocupă întotdeauna doar de acest aspect al operațiunii.
Manipularea și împachetarea corespunzătoare a pachetelor sunt asigurate de către personalul nostru care folosește material special de protecție, de cea mai bună calitate, pentru tot ceea ce înseamnă obiect fragil. Angajații noștri sunt organizați în echipe profesioniste ce fac parte dintr-un colectiv cu minimum 4 ani de experiență în domeniu. Tododată, la cerere, vă oferim material de împachetat obiecte de birotică, cum ar fi: cutii pentru împachetarea obiectelor personale ale angajaților, cutii speciale pentru calculatoare și cutii pentru arhivă, pungi, hârtie de împachetat, precum și banda adezivă.
În cazul firmelor care nu își pot întrerupe activitatea, ne putem prelungi programul de lucru, astfel încât să fim la sediu pe contra-turele angajaților. Detașăm un număr cât mai mare de angajați în timpul săptămânii, pentru a optimiza eforturile și pentru a reduce timpul efectiv de lucru. Însă firma noastră se poate mobiliza fără probleme și în weekend.
Pentru operațiuni de mutări sedii de mari proporții, vă stă la dispoziție un efectiv de 40 de angajați, foarte bine pregătiți din punct de vedere profesional. Deținem mașini pregătite special și carosate optim pentru transportul obiectelor fragile și valoroase din sediul dvs., cum ar fi imprimante de mari dimensiuni, servere, etc.
Mutările sediilor de mari dimensiuni sunt întotdeauna o provocare pentru noi, un test care ne ajută să ne reconfirmăm de fiecare dată capacitățile noastre logistice, dar și rapiditatea de răspuns la solicitările clienților noștri. Avem o experiență vastă în acest domeniu și un portofoliu majoritar de client la nivel național.
Așteptăm cu interes solicitările dvs. pentru serviciul de mutari sedii în Cluj.